środa, 23 października 2013

Wieczorem

Miałam popełnić nowy wpis ze zdjęciami moich prac, jakie w ostatnim czasie popełniłam. I wszystko byłoby piękne, tylko gdzieś te zdjęcia...zabyłam. Albo są na laptopie, albo...po prostu uleciały w przestrzeń i dokonały samozniszczenia....
Oglądam sobie inne blogi, pełny profesjonalizm, obym i ja do tego doszła, a jak na razie, to zdjęcia pierogów które latem odkryłam w wersji na słodko. Mniam...


Pierogi na słodko z jagodami i truskawkami i oczywiście ze śmietaną. Przepis do poszukania na stronie Ewy Wachowicz, którą to stronę mam w odwiedzanych.
Po przeglądaniu zdjęć zaczynam tęsknic do naturalnego koloru włosów - ciemnobrązowego. Choć jasny jest korzystniejszy w pewnym wieku.... Miłego wieczoru dla czytających

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz