piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowo

Właśnie..walentynkowo, aż się czerwono robi. Nie, żebym była przecina okazywaniu sympatii innym osobom, ale nie trzeba tego robić  w tak nachalny sposób i tylko w tym dniu. Chyba bliżej mi do Skandynawów, niż do Hiszpanów i Włochów.
Właśnie jestem po lekturze bloga Moniki , i stwierdzam, ze nie przeszkadzałoby mi takie zachowanie mężczyzn. Nie znoszę chamskiego zaczepiania, prowokowania, ze już nie wspomnę o gwizdach, cmokaniach i niewybrednych komentarzach. I przerażające jest to, ze cześć kobiet na to pozwala.
I to na tyle uwag co do dzisiejszego dnia.
A u mnie biały sweter już czeka na przyszycie guzików, chyba będzie go nosiła Moja Kopia. a ja uskutecznie sobie nowy.
Miłego dnia wszystkim czytajacym

A to dla miłego wrażenia. Zdjęcia róż z Ogrodów Kapias

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz